Thursday, June 19, 2008

Gambar Terbaru Heliza AF5









Sekarang ini (jam 3.30 petang), sedang berlangsung sesi script reading untuk filem Syurga Cinta di Restoran The Lemon, The Mines, Sri Kembangan. Sekejap lagi akan berlangsung majlis pelancaran dan doa selamat memulakan Pengambaran Filem Syurga Cinta.

Turut berada di sini, beberapa pelakon utama filem ini yang iaitu Awal Ashaari yang akan memegang watak Irham (tahniah la Awal, rezeki ko semakin murah sekarang nih), Heliza pula akan bawa watak Syuhadah; gadis bertudung dan guru agama yang baru sahaja keluar dari Universiti dan Hadziq; kanak-kanak program Tom Tom Bak.

Budiey nak ucapkan TAHNIAH la kepada Heliza sebab dapat tawaran berlakon filem. Ini adalah filem pertama Heliza di mana Heliza mendapat watak dan peran utama untuk filem. Ironinya, filem ini diterbitkan oleh MIG Production Sdn Bhd. Pengambaran filem ini akan bermula pada 24 Julai ini di sekitar Lembah Kelang.

Watak SYUHADAH (Heliza AF5)
Gadis berumur awal 20-an. Seorang guru agama bersifat penyabar, mudah memaafkan serta memberi orang peluang. Dibesarkan dengan penuh didikan agama oleh datuk dan arwah neneknya. Watak gadis bertudung yang bukan sahaja ayu tetapi terserlah dengan sifat muslimah sejati. Hobinya suka membaca dan menambahkan pengetahuannya tentang agama.

Credit from: www.budiey.com

Sekiranya anda ingin mendapatkan gambar² artis yang terkini dan juga gosip² yang terkini, ianya terus ke email anda, daftarkan diri anda secara percuma. sila klik SUBSCRIBE

0 comments:

Original design by andrastudio Blogger port by Blogger Templates

Powered by Blogger